شناسهٔ خبر: 162002 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

باید به عقل کسی که در فکر مذاکره با آمریکاست، شک کرد

موسوی نماینده مردم تهران معتقد است، هر کسی که در فکر مذاکره با آمریکا بوده باید به عقل آن شک کرد.

به گزارش «نماینده» سید نظام‌الدین موسوی به پیشنهاد مذاکره مجدد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از تبادل زندانیان با جمهوری اسلامی و مواضع مجلس یازدهم در این باره اشاره کرد و گفت: توییت ترامپ مبنی بر مذاکره با کشورمان به  نوعی ادامه همان سیاست مزورانه فشار و ادای تعاملی بوده که در گذشته هم آن را در پیش گرفته بود.

 وی در ادامه افزود: ترامپ در عین حالی که کشورمان را تحریم و تحریم‌ها را هم مضاعف می‌کند، می‌خواهد ادای تعامل و مذاکره را هم در بیاورد؛ بنابراین سیاست ترامپ،  سیاست رو شده ای برای همگان است؛ چرا که این سیاست تزویری بوده که همه مردم ایران و مسئولان جمهوری اسلامی به آن رسیده اند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به دلایل عدم مذاکره کشورمان با آمریکا تاکید کرد: قطعا هیچ کسی به خود اجازه نمی‌دهد وارد مذاکره مجدد با ترامپ شود؛ چرا که بدعهدی‌ها و ظلم‌های فاحشی در حق ملت روا داشته و همچنین به  تعهدات قبلی خود هم پابند نبوده و به صورت یکجانبه از همان تعهدات خارج شده است.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: آمریکا ظلم‌ها و ستم‌های جدیدی علیه ملت ایران انجام داده که مهمترین آن ترور سردار شهید سلیمانی بوده و این هم اتفاقی نیست که نظام و مردم ایران بخواهند به راحتی از آن بگذرند.

موسوی تاکید کرد: مذاکره از نظر همه ما ممنوع بوده و اگر کسی بخواهد به سمت مذاکره با رژیمی که وحشیانه و ددمنشانه همه تعهدات خود را زیر پا گذاشته تن بدهد، باید به عقل آن شک کرد.

نظر شما