شناسهٔ خبر: 161998 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مجلس یازدهم مخالف مذاکره با آمریکاست

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر می‌گوید که مذاکره با آمریکا منافع ملت ایران را تامین نخواهد کرد و به همین دلیل مجلس یازدهم همسو با سیاست‌های کلی نظام، مذاکره با این کشور را منتفی می‌داند.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی به پیشنهاد مذاکره مجدد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از تبادل زندانیان با جمهوری اسلامی و مواضع مجلس یازدهم در این باره اشاره کرد و گفت: قطعا مذاکره‌ای به معنای آن اصطلاحی که گفته شده در کار نبوده، بلکه یک تبادل بین زندانیان ۲ کشور صورت گرفته است.

 وی در ادامه افزود: بدون شک تبادل زندانیان چیزی را نسبت به رفتارهای گذشته آمریکا تغییر نخواهد داد.

 نماینده مردم شاهین شهر به موضع مجلس یازدهم درباره مذاکره با آمریکا اشاره و تاکید کرد: موضع مجلس یازدهم همان موضع سیاست‌های کلان نظام خواهد بود؛ چرا که مذاکره با آمریکا هیچ منفعتی را برای کشورمان در پی نخواهد داشت؛ بنابراین مجلس یازدهم  مخالف مذاکره با آمریکا است.

عضو هئیت رئیسه مجلس یازدهم به اظهارات یکی از فرماندهان سابق آمریکایی در خصوص دیدارش با ظریف، برای تبادل زندانیان و تایید این دیدار از سوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اشاره و اظهار کرد: اینگونه مسائل را باید کمیسیون امنیت ملی پس از تشکیل با حضور اعضا رصد و بررسی کنند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

نظر شما