شناسهٔ خبر: 161986 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پیام کمیته اقشار جمنا | مجلس یازدهم می‌تواند باعث وحدت و همگرایی در کشور شود

مجلس یازدهم کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پیامی تأکید کرد که در شرایط حساس کنونی، مجلس می‌تواند باعث وحدت و همگرایی در کشور شود.

به گزارش «نماینده»،کمیته اقشار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی، انتخاب محمّدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

جناب آقای دکترمحمد باقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رأی اکثریت قاطع نمایندگان مجلس برای مدیریت این جایگاه مهم و اثرگذار که نشانه یک انتخاب دقیق و درست و  همچنبن وحدت و همدلی  منتخبین ملت است را تبریک عرض می‌کنیم.

بدون شک عملکرد درخشان جنابعالی در برهه های مختلفی همچون هشت سال دفاع مقدس و در سطوح مختلف مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بخصوص در شهرداری تهران و خصوصیات فردی و مدیریتی شما نظیر مدیریت جهادی و انقلابی به همراه توجه به محرومان و مستضعفان  با شاخصه ولایتمداری در کنار اکثریت نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم نوید بخش روزهای پرکار و تحول آفرین و تشکیل مجلسی کارآمد است که در این شرایط حساس می تواند باعث وحدت و همگرایی در کشور شود.

این مجلس انقلابی در پاسخ به مطالبات مهم اقشار جامعه و در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور با وضع قوانین و مقررات و توجه به ارتقاء وضعیت معیشت مردم و همچنین توجه به تولید بخصوص در بخش های مهم کشاورزی، صنعت و حوزه مسکن برای قشر مستضعف جامعه  می‌تواند انتظارات عموم مردم را محقق سازد.

امید می رود با لطف و مدد خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله جنابعالی و سایر نمایندگان محترم در این سنگر مقدس با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری موفق باشید.

کمیته اقشار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

نظر شما