شناسهٔ خبر: 161946 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

الهیان: اولویت مجلس یازدهم برقراری عدالت است

زهره الهیان/2 نماینده تهران گفت: اولویت اول مجلس و نمایندگان در گام دوم انقلاب عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر و فساد در جامعه است

به گزارش «نماینده»، زهره الهیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، با اشاره به پیام رهبر انقلاب درباره عدالت اجتماعی اظهار داشت: این پیام باید سر لوحه مجلس و نمایندگان دوره یازدهم در طول این چهارسال قرار گیرد و همانطور که می‌دانید، مجلس یازدهم اولین مجلس در گام دوم انقلاب است.


وی ادامه داد: عدالت اجتماعی جزء دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و هست. ایشان به این موضوع تاکید فراوانی دارند که حتی در پیامی که به بهانه آغاز مجلس یازدهم صادر کردند نیز به این نکته اشاره فرمودند.


نماینده تهران در مجلس گفت: در این صورت باید اولویت اول مجلس و نمایندگان در گام دوم انقلاب عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر و فساد در جامعه باشد.


الهیان افزود: پس این انتظار از مجلس یازدهم هست که اهم فعالیت خود را در مسیر خدمت رسانی به طبقه محروم و مستضعف جامعه قرار بدهد و اولویت اصلی این مجلس باید بحث معیشت قشر کم درآمد باشد و همچنین خدمت رسانی به مناطق محروم سرلوحه مجلس یازدهم قرار گیرد.


وی با اشاره به خدمات مجلس به قشر محروم جامعه بیان داشت: مجلس یازدهم باید برنامه‌هایی از قبیل محرومیت زدایی و ترمیم شکاف طبقاتی داشته باشد یعنی صرفا فقط نمایندگان مناطق محروم دنبال مشکلات این مناطق نباشند بلکه تمام نمایندگان مجلس باید دغدغه رفع مشکلات محرومان را داشته باشند.


این نماینده مجلس با بیان اینکه صرفا پیگیری یک نماینده جوابگوی حل مشکلات نیست، گفت: در مجلس یازدهم تمام ظرفیت‌های مجلس فعال خواهد شد تا مشکلات جامعه و مردم را حل کنند.


الهیان ادامه داد: مشکلات مردم در سراسر ایران مشکلات تمام نمایندگان است. یعنی تمام کمیسیون‌های مجلس فعال خواهند شد تا مشکلات را رفع کنند. حال با احضار وزرا به مجلس یا حضور نمایندگان در مناطق محروم.


نماینده تهران در پایان گفت: قطعا اولویت مجلس یازدهم برقراری عدالت و برابری در جامعه از طریق قانونگذاری درست و نظارت فعال است.

نظر شما