شناسهٔ خبر: 161905 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بودجه ۹۹ نیاز به اصلاح دارد/دولت به مجلس لایحه بدهد

محبی نجم آبادی نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ نیاز به اصلاح دارد، گفت: خلاءهای در بودجه وجود دارد که باید با همکاری مجلس و دولت برطرف شود.

به گزارش «نماینده»؛ بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان  قطعا بودجه سال ۹۹ کل کشور نیاز به اصلاح دارد، گفت: خلاءهای در بودجه سال ۹۹ کل کشور وجود دارد که باید با همکاری مجلس و دولت این خلاءها برطرف شود.
پزشکیان:فراکسیون مستقلان در مجلس تشکیل می شود

وی با تاکید براینکه دولتی که در بودجه یکساله اش ۶۸ درصد انحراف داشته است قطعا در اجرای بودجه سال ۹۹ هم مشکلاتی خواهد داشت، ادامه داد: متاسفانه اکثر دولت ها در عملیاتی کردن بودجه سالیانه با انحرافاتی مواجه بوده اند و در این زمینه موفق نبوده اند.

نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه به جزء کسری بودجه ای که برای بودجه سال ۹۹ پیش بینی می شود باید وضعیت فروش نفت و تبعات اقتصادی کرونا را به کسری بودجه دولت اضافه کرد، افزود:باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت برخی از اشکلاتی که در بودجه ۹۹ وجود دارد را حل کنیم.

محبی نجم آبادی تصریح کرد: پس از تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس، کمیسیون برنامه و بودجه باید از مسئولان دولتی دعوت کند تا با حضور در کمیسیون راهکارهای خود را برای جبران کسری بودجه ارائه کنند و در صورت لزوم لایحه ای از سوی دولت برای اصلاح بودجه به مجلس ارائه شود.

وی عنوان کرد:دولت باید با همکاری دو طرفه با مجلس لایحه ای را برای اصلاح بودجه سال ۹۹ هر چه سریعتر به مجلس ارائه کند.

نظر شما