شناسهٔ خبر: 161902 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تبریک دبیر کمیته اصناف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به "قالیباف"

امرالهی دبیر کمیته اصناف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی، انتخاب قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش «نماینده»،مسعود امرالهی دبیر کمیته اصناف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی، انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

مجلس یازدهم شورای اسلامی در حالی دوره جدید قانونگذاری را آغاز نمود که با رای اکثریت و در پیام همدلی و همراهی منتخبان مردم شریف ایران، رئیس و اعضای محترم هیئت رئیسه با رای قاطع نمایندگان ملت انتخاب گردیدند.

قطعا این انتخاب که با رای بالا و قاطع نمایندگان محترم رقم خورد، منشا خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گامی بلند در خدمت بیشتر سه قوه به مردم عزیز بوده و تجربیات ارزشمند حضرتعالی در بخشهای مختلف و مهم کشور یقینا در این مسیر راهگشا خواهد بود و امیدواریم که در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته، با عزم جزم نمایندگان محترم در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم به عنوان مهمترین ضرورت کشور گام های جدی به ویژه در حوزه حمایت از تولید داخلی و اصناف و بازاریان برداشته شود.

وی تاکید کرد: امید که در سایه‌سار همدلی، همراهی و همیاری بیش از پیش در این دوره از فعالیت مجلس شورای اسلامی شاهد تحقق مطالبات اصناف و بازاریان که همیشه پیشتیبان انقلاب و نظام بوده اند باشیم و با تصویب اصلاح قانون نظام صنفی که موارد ضروری آن در طی جلساتی در دوره قبل اعلام شده و کاهش مشکلات اصناف در زمینه بیمه و مالیات باشیم.

امید است در پرتو الطاف الهی و به یمن تعامل برادرانه و همراهی همدلانه نهاد قانونگذاری کشور با سایر سازمانها و نهادهای تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه میهن عزیز اسلامی باشیم.

نظر شما