شناسهٔ خبر: 161889 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کریمی فیروزجایی:مردم باید فعالیت نمایندگان را رصد کنند

کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید فعالیتهای دوران نمایندگی خود را برخط و لحظه‌ای در معرض دید مردم قرار دهند.

به گزارش «نماینده»،علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگی مجلس وکالتی است که مردم به نمایندگان می دهند از این رو باید موکلان در جریان اقدامات و فعالیت‌های وکلای خود قرار بگیرند.

وی با تاکید بر عزم قاطع نمایندگان مجلس یازدهم بر پرهیز از حواشی و اقدامات دلسرد کننده مردم افزود: نمایندگان خانه ملت در این دوره جز به خدمتگزار ی صادقانه و گره گشایی از مشکلات کشور و مردم فکر نمی کنند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، مجلس را مرکز فرماندهی قرارگاه های پدافندی و آفندی کشور در مسیر پیشرفت و عدالت خواند و یادآور شد: تعامل مجلس با قوای دیگر در راستای اجرای قانون و مقابله با هنجارشکنی احتمالی و نیز نظارت قاطع بر عملکرد دستگاهها خواهد بود.

کریمی فیروزجایی از خیز بلند نمایندگان برای تغییر آیین نامه داخلی مجلس خبر داد و تاکید کرد: با این تغییر روند اداره مجلس و فرآیندهای قانونی فعالیت آن شفاف خواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم گفت: بزودی با شکل گیری کمیسیون ها ی داخلی عملیات اجرایی مجلس یازدهم در مسیرقانونگذاری و نظارت بهینه در کشور آغاز می شود.

وی از انتخاب مسیرهای میانبر برای عبور کشور از شرایط دشوار اقتصادی و فرهنگی خبر داد و افزود: ساز و کارهای کنونی برای  چاره اندیشی پیرامون  مشکلات انباشته در حوزه اقتصاد و فرهنگ پاسخگو نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اتخاذ شیوه‌های عالمانه و مبتنی بر ظرفیت های قانونی برای حل چالشهای پیش روی کشور گفت: مجلس یازدهم با اشراف به ابعاد گوناگون مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و معیشتی در کشور تصمیمات متناسب با نیازهای اساسی و در چارچوب مصالح پایدار انقلاب اسلامی اتخاذ می کند.

نظر شما