شناسهٔ خبر: 161834 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کاهش امتیاز منتخبین دارای سوابق نمایندگی جهت عضویت در کمیسیون‌ها

سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به جلسه این هیأت با کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس برای عملیاتی شدن ماده ۳۶ این آئین‌نامه گفت: یکی از مصوبات امروز در مورد کاهش امتیاز منتخبان دارای سوابق نمایندگی مجلس برای عضویت در کمیسیون بود.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره جلسه عصر امروز هیأت رئیسه با کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس به منظور اصلاح نحوه عضویت منتخبین در کمیسیون‌های مجلس اظهار داشت: این جلسه از ساعت ۱۳:۳۰ عصر امروز آغاز و همچنان ادامه دارد که راهکارهای عملیاتی شدن اجرای ماده ۳۶ آئین‌نامه داخلی مجلس در این نشست بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست امتیازات منتخبین در کمیسیون‌ها و نحوه اعطای این امتیازات به منتخبین به منظور عضویت آنان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بحث و بررسی شد.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: امتیازاتی نظیر تحصیلات، سوابق اجرایی و همچنین سابقه نمایندگی مجلس بخشی از امتیازات جدولی است که منتخبین و نمایندگان جهت عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس لازم است در نظر گرفته و آن امتیازات را افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه عصر امروز هیأت رئیسه مصوب شد که امتیاز منتخبینی که دارای سوابق نمایندگی مجلس هستند، کاهش پیدا کند.  

نظر شما