شناسهٔ خبر: 161810 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پیام مقام معظم رهبری چراغ راه نمایندگان مجلس یازدهم است

موسوی لارگانی/2 عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: پیام مقام معظم رهبری خیلی جامع، کامل و درس آموز برای نمایندگان بود تا توجه پر رنگ ترین در حوزه معیشت اقتصاد وفرهنگ داشته باشند.

به گزارش «نماینده»، سیدناصر موسوی لارگانی، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در روز افتتاحیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری پیام بسیار مهمی را در روز آغازین مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم نسبت به رفتارها و برنامه های نمایندگان به نماینده خود ارائه کرد تا در مجلس قرائت شود.

منتخب مرم فلاورجان در مجلس یازدهم شورای اسلامی ادامه داد: حقیقتا فرمایشات حضرت آقا برای مسئولین و برای مردم، باید به نوعی الگو عملکرد باشد. از این دوره از مجلس از سوی مردم و مقام معظم رهبری با توجه به شاکله مجلس و حضور نمایندگان ارزشی و انقلابی وجود دارد.

وی تاکید کرد: از مجلس یازدهم انتظار می رود که در مرحله اول به مابحث معیشتی، اقتصادی و فرهنگ ورود کند. ورود مجلس باید اثر گذار باشد و اثر خود رانشان دهد نه اینکه ما قوانینی را تصویب کنیم اما دنبال اجرا آن نباشیم، علت یابی نشود که چرا قوانینی که سال ها پیش تصویب شده اجرایی نمی شود، این مهم است.

این منتخب مردم در مجلس بیان داشت: حضرت آقا رو بحث قومیتی و مباحث سیاسی که درمجالس گذشته پر رنگ بوده، دستورشان این بوده که در مجلس یازدهم این مباحث کنارگذاشته شود، پیام آقا چراغ روشنی پیش روی نمایندگان است تا وظایف خود را به نحو احسن عمل کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پیام مقام معظم رهبری خیلی جامع، کامل و درس آموز برای نمایندگان بود تا توجه پر رنگ ترین در حوزه معیشت اقتصاد وفرهنگ داشته باشند.

نظر شما