شناسهٔ خبر: 161807 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

اصلاح قانون بودجه باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ما با قانون بودجه ای مواجه هستیم که منابع پیش بینی شده با هزینه ها و مخارج کشور سازگاری ندارد و یکی از اولویت های مجلس یازدهم باید اصلاح قانون بودجه باشد.

به گزارش «نماینده»، احمد علیرضابیگی، درباره اولویت های مجلس یازدهم، بیان کرد: رسالتی که مجلس بر عهده دارد ریل گذاری صحیح امور در راستای استفاده صحیح از منابع و امکانات کشور است به نحوی که مردم امنیت، آرامش و ثبات بیشتری را در زندگی خود احساس کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: مهم ترین مصداق هدایت منابع، بحث بودجه است. متاسفانه در قانون بودجه نیز منابع کشور واقعی برآورد نشده فلذا کارآمدی و اثرگذاری در زندگی مردم برجای نگذاشته است.  

منتخب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با قانون بودجه ای مواجه هستیم که منابع پیش بینی شده با هزینه ها و مخارج کشور سازگاری ندارد و یکی از اولویت های مجلس یازدهم باید اصلاح قانون بودجه باشد. مجلس یازدهم باید به دنبال متقاعد کردن و همراه کردن دولت با خود باشد.

علیرضابیگی در پایان تاکید کرد: متاسفانه در چند سال گذشته دولت بر تصمیمات خود پافشاری کرده و آنطور که باید به نظر مجلس توجه نداشته است. ما باید به دنبال همراه کردن دولت با مجلس برای مدیریت صحیح منابع کشور باشیم. یکی از دلایل مشکلات حاکم بر جامعه بی توجهی دولت به نظرات مجلس است. آنچه که لازم است همراه کردن دولت با مجلس است.

نظر شما