شناسهٔ خبر: 161779 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس یازدهم باید به دور از اشرافی گری مشکلات مردم را پیگیری کند

ابوترابی منتخب مردم نجف آباد در مجلس گفت: مجلس یازدهم باید در مرحله اول مجلسی عدالت محور باشد و علاوه بر این به دور از اشرافی گری مشکلات مردم را پیگیری کند.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی منتخب مردم نجف آباد در مجلس، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند مجلس یازدهم باید در مرحله اول مجلسی عدالت محور باشد و به دور از هر گونه تبعیض و بی عدالتی رفتار کند.

وی افزود: مجلس یازدهم باید به دور از اشرافی گری و جاه طلبی و دنیاخواهی مشکلات مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را با جدیت تمام مورد پیگیری قرار دهد.

منتخب مردم نجف آباد در مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس یازدهم باید بدون خط گرفتن از حزب و جریان خاص و به دور از حزب و جناح گرایی با یک نگاه ملی مشکلات مردم را پیگیری کند و بداند این مجلس شورای اسلامی است نه مجلس فلان جناح و جریان خاص.

ابوترابی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی شجاعت و جسارت نمایندگان در انجام وظیفه قانونی خود است که باید به دور از هر گونه تعارف و رودربایستی و... وظایف تقنینی و نظارتی خود عمل کنند.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم نمایندگان مجلس یازدهم باید اشرافی گری را از خود دور کنند و اجازه ندهند که اشراف‌گرایی و... باعث شود تا مشکلات مردم به ویژه افراد ضعیف را فراموش کنند.

نظر شما