شناسهٔ خبر: 161732 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفتگو|نوش آبادی: هیئت رئیسه مجلس باید در طراز نظام جمهوری اسلامی باشد

نوش آبادی// منتخب مردم شهرستان های ورامین،قرچک و پیشوا با بیان اینکه مجلس در راس امور کشور است و هیئت رئیسه باید در طراز نظام جمهوری اسلامی باشند، گفت:تعهد، شجاعت، تجربه و کارآمدی برای مدیریت مجلسی که با شعار «اقدام جهادی و انقلابی» شکل گرفته است، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

حسین نوش آبادی،منتخب مردم شهرستان های ورامین،قرچک و پیشوا و نامزد مطرح هیات رئیسه مجلس در گفتگو با «نماینده»، با بیان اینکه مجلس در راس امور کشور است و هیئت رئیسه باید در طراز نظام جمهوری اسلامی باشند، گفت:تعهد، شجاعت، تجربه و کارآمدی برای مدیریت مجلسی که با شعار «اقدام جهادی و انقلابی» شکل گرفته است، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

‌نماینده ادوار ششم و ‌هفتم مجلس، تاکید کرد؛ همانطور که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور، باید از میان رجل سیاسی و مذهبی انتخاب شود، رئیس مجلس هم باید با این مقیاس ارزیابی و انتخاب شود، تا شان وجایگاه خانه ملت،محفوظ بماند.

وی ضرورت شروطی مانند شجاعت، تجربه، کارآمدی و پختگی سیاسی و مدیریتی را برای سایر اعضای هیات رئیسه مجلس را مورد اشاره قرار داد و بر عزم جدی نمایندگان ملت، بر تحقق منویات مقام معظم رهبری و تامین مطالبات مردم، تاکید کرد.

نظر شما