شناسهٔ خبر: 161652 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: موج

مصوبات مجلس دهم نوعی لجبازی با نمایندگان مجلس یازدهم است

نادری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تصویب مصوبات اخیر مجلس را نوعی لجبازی با نمایندگان مجلس یازدهم دانست.

به گزارش «نماینده»، احمد نادری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، با اشاره به سیاسی کاری ها در تصویب مصوبات اخیر مجلس دهم، اظهار داشت: متاسفم که نمایندگان مجلس دهم در روزهای پایانی مجلس به جای فکر اساسی برای حل مشکلات مردم به دنبال تصویب مصوبات سیاسی هستند.

وی با اشاره به تعطیلات مجلس در روزهای کرونایی، افزود: در روزهای کرونایی شاهد تعطیلی مجلس بودیم و پس از آغاز به کار آن هم متاسفانه شاهد تصویب مصوبات سیاسی از سوی آنها هستیم.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ادامه داد: نمایندگان ملت باید بدانند که خونشان از  پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند رنگی تر نیست لذا باید بدانند تعطیلی کردن مجلس در روزهایی که بحران کرونا را می گذراندیم، کار درستی نبود.

نادری با طرح سوالی از نمایندگان مجلس دهم، تصریح کرد: اگر شفافیت خوب است چرا از همان ابتدای کار مجلس دهم شفافیت را دنبال نکردید!

بیشتر بخوانید:

در مصوبات مجلس دهم شیطنت پارلمانی اتفاق افتاده است/ ضرورت دسترسی نمایندگان به اطلاعات دستگاه های اجرایی

ضرورت نظارت مجلس بر عزل وزرا/ عزل وزیر صنعت یک بازی سیاسی است

وی اظهار کرد: بنظر بنده تصویب چنین مصوباتی که از ضروریات امروز کشور نیست نوعی لجبازی با نمایندگان مجلس یازدهم است چرا که می دانند نمایندگان مجلس آتی به چنین مصوباتی رای نمی دهند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: به هرحال باید برای تصویب این مصوبات منتظر نظر شورای نگهبان نیز باشیم که فکر نمی کنم عمر مجلس دهم فرصت بررسی را به آنها بدهد.

نادری در پایان خاطر نشان کرد: مجلس آینده مجلسی برآمده از مردم با رویکرد حل مشکلات آنها خواهد بود.

نظر شما