شناسهٔ خبر: 161573 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در مجلس یازدهم کلید می خورد

جلال محمود زاده نماینده مردم مهاباد در مجلس،گفت: در مجلس یازدهم، طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را پیگیری و کلید خواهیم زد.

به گزارش «نماینده»،جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، از کلید زدن طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مجلس یازدهم خبر داد.

وی با بیان اینکه اسناد و گزارشاتی از این سازمان به دست ما رسیده که لازم است از عملکرد این سازمان تحقیق و تفحصی از سوی مجلس صورت بگیرد، افزود: تخلفات این سازمان در زمینه های مالی و هم در رابطه با انتصابات در این سازمان است و گویا انتصابات در این سازمان براساس رابطه و نه ضابطه انجام شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی حیاط خلوت مسئولان شده است، ادامه داد: دولت در برخی از مواقع که نیاز به پول دارد به منابع مالی و درآمدهای سازمان تامین اجتماعی که ذخایر بازنشستگان کشوری است، دست درازی می کند.

محمودزاده بیان داشت: کارگران و بازنشستگان نیز چندان از عملکرد سازمان تامین اجتماعی رضایت ندارند که همه این موارد باعث می شود در مجلس آینده ساختار مدیریتی و همچنین ساختار مالی این سازمان را بررسی همه جانبه کرده و تحقیق و تفحص از آن پیگیری و دنبال شود.

نظر شما