شناسهٔ خبر: 161556 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مجلس باید کارآمد شود/ انقلابی‌گری خصیصه نمایندگان باشد

عزیزی منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: ساختار مجلس باید قوی و کارآمد باشد تا بتوانیم ناکارآمدی‌های جامعه را رفع کنیم.

به گزارش «نماینده»،ابراهیم عزیزی، درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، گفت: قطعاً یکی از مهمترین اولویت‌های مجلس آینده تحول ساختاری و همچنین تلاش در جهت کارآمدسازی مجلس است.

وی افزود: بدون شک همه نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند تا ساختار مجلس قوی، کارآمد و هوشمند شود و نمایندگان هم باید در عرصه‌هایی که اولویت جدی مردم است، فعال باشند.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم تصریح کرد: قطعاً مجلس بدون یک ساختار هوشمند، فعال و کارآمد نمی‌تواند به مصاف عقب ماندگی‌ها و ناکارآمدی‌های موجود در برخی از بخش‌های جامعه برود و بر این اساس تحول ساختاری مجلس اهمیت زیادی دارد.

عزیزی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید دو ویژگی را به طور کامل داشته باشد، گفت: انقلابی‌گری باید خصیصه اصلی نمایندگان مجلس باشد و نمایندگان باید در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند و در بررسی موضوعات مختلف باید این ویژگی را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر مجلس باید کارآمد باشد، تاکید کرد: در صورتی که مجلس کارآمد نباشد، قطعاً مشکلات مردم پابرجا می‌ماند و بر این اساس باید اصلاحاتی در جهت کارآمدسازی مجلس در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: در صورتی که این اصلاحات ساختاری در مجلس یازدهم اتفاق بیفتد قطعاً شاهد تحولات بسیار خوبی در کشور در جهت حل مشکلات مردم خواهیم بود.

نظر شما