شناسهٔ خبر: 161477 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

دانلود انواع بازی برای گوشی های اندروید

بازی اندرویدی از زمان ورود گوشی های اندرویدی به دنیای ما نرم افزار های متفاوت بسیار زیادی برای استفاده توسط این گوشی های تولید شده است، که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند.

از زمان ورود گوشی های اندرویدی به دنیای ما نرم افزارهای متفاوت بسیار زیادی برای استفاده توسط این گوشی های تولید شده است، که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند. برای هر هدف و زمینه‌ای شاهد بوجود آمدن برنامه های بسیار زیادی هستیم که می‌تواند با گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید استفاده شود. در بین این اپلیکیشن ها، بازی ها محبوبیت بیشتری دارند. از زمان های قدیم انسان ها به دنبال راه هایی برای سرگرم شدن بودند. قبل از تفلن همراه هوشمند، سایرین از سیستم های کامپیتری برای انجام دادن بازی ها استفاده می کردند که در مدت زمان خاصی بسیار محبوبیت پیدا کرده بود. در حال حاضر بازی هایی که برای گوشی تلفن همراه عرضه شده است درصد استفاده و محبوبیت بیشتری پیدا کرده و روز به روز به علاقه مندان آنها افزوده می شود.

دانلود بازی اندروید از هر سایتی امکان پذیر خواهد بود ولی مانند دانلود سایر اپلیکیشن ها باید فقط از سایت های معتبر و برنامه های دانلود شناخته شده مانند بازار و گوگل پلی این بازی ها را دانلود کنید تا مشکلی برای کارکرد و اطلاعات درونی گوشی تلفن همراه شما بوجود نیاید. بازی های بسیار زیادی برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید تولید شده است که از جمله آنها می‌توان به funy bay، ice crush و angry bird اشاره کرد. برخی از این بازی ها می‌توانند توسط سایر افراد بدون محدودیت سنی استفاده شوند و برای آنها جالب و سرگرم کننده باشد. دانلود این بازی ها به سادگی قابل انجام خواهد بود و تنها باید از یک منبع مشخص و مطمئن استفاده کنید. با استفاده از بازی های عالی که روز به روز بر جذابیت و قابلیت های آنها افزوده می‌شود، می‌توانید دوران فراغت خود را به زیبایی بگذرانید.

آشنایی با کاربرد برنامه anydesk

مواقع زیادی پیش آمده که شما نیاز داشته باشید دسکتاپ کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنید. برای مثال می‌توان به افراد شاغلی اشاره کرد که نیاز دارند مدتی را در خانه بگذرانند یا کسانی که می‌خواهد بر روی کار کارمندان خود نظارت داشته باشند. Anydesk، یک نرم افزار بسیار عالی و کاربردی است که به برای شما این قابلیت را بوجود می‌آورد تا از راه دور دسکتاپ کامپیوتر خود را کنترل کنید. این برنامه برای کامپیوتر و گوشی های اندرویدی ساخته شده است و می‌تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود. از دیدی دیگر می‌توان گفت این اپلیکیشن قابلیت کنترل کامپیوتر به همراه دیگر سخت افزار های آن مثل موش و کیبورد را برای شما فراهم می کند. دقت کنید که برای استفاده از کاربرد اصلی این برنامه باید آن را بر روی سیستم های مبدا و مقصد حتما نصب کرده باشید وگرنه با نصب این نرم افزار تنها بر روی یک سیستم، کاربرد مورد نظر امکان پذیر نخواهد بود.

دانلود anydesk خیلی ساده از همین سایت انجام می‌شود و یا اینکه می‌توانید از سایت های معتبر برای دانلود و نصب آن استفاده کنید. سیستم مورد نظر شما هر جایی که باشد و شما هر موقعیت مکانی که داشته باشید، می توانید با این نرم افزار به راحتی کارهای خود را از راه دور انجام دهید. این برنامه امکاات و قابلیت های بسیار زیادی دارد. از جمله این امکانات می‌توان به انتقال فایل اشاره کرد. تمام فایل های خود در کامپیوتر مبدا را بدون توجه به نوع فایل می‌توانید از راه دور انتقال دهید. از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن امکان شبیه سازی برای کارکرد و قابلیت های کیبورد و موس است. از کاربرد های گسترده این برنامه می‌توان به پشتیبانی فنی از راه دور اشاره کرد که اکثر افراد به خاطر این قابلیت از این برنامه استفاده می‌کنند.

آشنایی با برنامه محبوب shareit

Shareit یک برنامه بسیار محبوب و شناخته شده است که در حال حاضر کمتر کسی پیدا می‌شود که از آن استفاده نکرده باشد. برای انتقال فایل ها از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر از این برنامه استفاده می‌شود. این برنامه قابلیت ها و امکانات بسیار عالی در زمینه انتقال فایل ها دارد که به همین دلیل در بین استفاده کنندگان بسیار محبوب شده است. این اپلیکیشن توسط کمپانی Lenovo به صورت رایگان در گوگی پلی عرضه شد و می توان گفت که از معروف‌ترین و بهترین برنامه های انتقال فایل برای دستگاه های اندرویدی محسوب می‌شود. این برنامه انتقال فایل ها را با سرعت خیلی عالی انجام می‌دهد و در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌تواند فایل هایی با حجم بالا را انتقال دهد.

تا به امروز بیش از 500 میلیون نفر از سراسر دنیا این برنامه را دانلود کرده و از آن استفاده می‌کنند. دانلود شیریت می‌تواند به سادگی از تمام منابع شناخته شده مثل گوگل پلی و بازار انجام شود. همچنین بسیاری از وب سایت های محبوب و معتبر هم این برنامه را برای دانلود در اختیار شما قرار می‌دهند. در زمان های قدیم برای انتقال فایل در گوشی ها از بلوتوث استفاده می‌کردند که سرعت خیلی کمتری داشت ولیکن از زمان ورود شیریت به بازار اندروید دیگر مشکلات گذشته برای انتقال فایل وجود نخواهد داشت.

نظر شما