شناسهٔ خبر: 161466 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عامل تیم لاریجانی نایب رئیس می‌شود؟

نایب رئیس از گوشه و کنار خبر می‌رسد که افراد نزدیک به علی لاریجانی با اطلاع و یا بدون اطلاع او به در تلاش هستند تا عامل خود را در هیئت رئیسه مجلس یازدهم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار «نماینده»، از گوشه و کنار خبر می‌رسد که افراد نزدیک به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اطلاع و یا بدون اطلاع او در تلاش هستند تا عامل خود را در هیئت رئیسه مجلس یازدهم قرار دهند.

با نزدیک شدن به انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم، یکی از کاندیداها با تلاش برای رسیدن به نایب رئیسی مجلس از تیم سابق مدیریتی برای کسب این صندلی کمک گرفته است.

گرچه تلاش این تیم برای این فرد، که سودای نایب رئیسی را نیز دارد مضحک به نظر می رسد، اما منتخبان جدید باید دقت کنند که این عامل احتمالا نفوذی یا منتسب به مستقلین در مجلس آینده به این جایگاه دست پیدا نکند.

نکته حائز اهمیت اینکه، اگر قرار است مجلس یازدهم، یک مجلس کارآمد و انقلابی باشد، لذا باید دقت شود تا افرادی که هیچگاه حاضر به پرداخت هزینه در تنگناها نبوده و مسببان ناکارآمدی مجلس گذشته بودند، دوباره بر مسند صندلی مسئولیت قرار نگیرند.

برهمین اساس، سایت «نماینده» وظیفه دارد در مقابل چنین رویکردی ایستادگی کند، لذا  چنانچه این مسیر ادامه یابد بدون ملاحظه به معرفی این افراد خواهد پرداخت.

نظر شما