شناسهٔ خبر: 161461 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احتمال تشکیل «کمیسیون ویژه گام دوم» در مجلس یازدهم

گام دوم منتخب مردم تربت‌حیدریه در مجلس یازدهم گفت: شاید در آینده بتوانیم مجلس را مجاب کنیم که کمیسیون ویژه تحت عنوان کمیسیون ویژه گام دوم به کمیسیون‌های مجلس اضافه شود.

به گزارش «نماینده»،محسن زنگنه منتخب مردم تربت‌حیدریه در مجلس یازدهم، گفت:‌ شاید در آینده بتوانیم مجلس را مجاب کنیم که کمیسیون ویژه تحت عنوان کمیسیون ویژه گام دوم به کمیسیون‌های مجلس اضافه شود اما قدم اول ایجاد فراکسیون شامل کسانی که نسبت به گام دوم حساسیت و اهتمام قابل توجهی دارند، است.

وی گفت: فراکسیون گام دوم انقلاب پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به تأکید مکرر ایشان مبنی بر اینکه بیانیه باید از لحاظ گفتمانی و اجرایی توسط مسئولان سه قوه سر دست گرفته شود است.

منتخب مردم تربت‌حیدریه در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد:‌گام دوم انقلاب در حقیقت مانیفست و نقشه راه چله دوم انقلاب است و ما بر این اساس در مجلس یازدهم که اولین مجلس از گام دوم انقلاب است باید یک  جایگاه ویژه برای پیگیری آن صورت دهیم.

وی در همین خصوص می‌گوید: چون در  بیانیه گام دوم انقلاب مخاطب اصلی رهبری جوانان هستند و رهبری تأکید دارند که اگر جوانان نباشند مسیر راه محقق نخواهد شد، به همین جهت جمعی از جوانان مجلس یازدهم که اکثر هم منتخبان اولی در مجلس هستند تصمیم گرفتند که پیش‌دستی کنند و تمهیدات راه‌اندازی فراکسیون را فراهم آورند و حدود 21 نفر به عنوان هیأت مؤسس طی یک بیانیه موجودیت این فراکسیون را فراهم کردند.

به گزارش فارس، لیست ۱۰۲ نفره‌ای امروز در خصوص اعضای اولیه فراکسیون گام دوم انقلاب منتشر شده اکثر اعضای تشکیل ‌دهنده آن را جوانان و مجلس اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

نظر شما