شناسهٔ خبر: 161389 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

منابع مالی کشور را صرف تولید قوطی حلبی چرخ‌دار کرده‌ایم

خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: منابع مالی کشور را به شرکت‌هایی اختصاص می‌دهیم تا چند قوطی حلبی چرخدار تولید کنند و مردم را بکشند.

به گزارش «نماینده»،هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 16 اردیبهشت 99)‌ در نطق میان دستور خود در صحن علنی پارلمان اظهار داشت:‌ دستاوردهای بزرگی در کشور ظرف این چند سال پس از پیروزی انقلاب صورت گرفته اما مدیران نوکیسه بر امور اجرایی کشور چنبره زده و نتیجه عملکرد آنان فقر، تنگدستی، کودکان خیابانی و عادی شدن اختلاس است. 

وی افزود:‌ این گروه، منفعت‌طلبان از یک جریان خاصی نیستند. امروز خبری از 4.8 میلیاردی دلاری نیست و تازه می‌خواهند 5 میلیارد دیگر بگیرند. 

هیچ‌کس حق حرف زدن از پرونده کرسنت را ندارد 

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به پرونده کرسنت گفت:‌ هیچ کس جرات حرف زدن کرسنت را ندارد و این پرونده مسکوت می ماند حتی  منتقدان کرسنت، کرسنتی ها را به صدارت می نشانند به همین دلیل است مجلس نهمی ها به کرسنتی ها رای دادند تا  قرارداد توتال و آی تی سی و توقف خط لوله صلح را به وجود آورند. مجلس دهم هم باز به کرسنتی ها رای داد.

*منابع مالی کشور را صرف تولید قوطی حلبی چرخ‌دار کرده‌ایم

خادمی با انتقاد از خودروهای تولید شده در خودروسازی داخلی گفت: منابع مالی کشور را به شرکت‌هایی اختصاص می‌دهیم تا چند قوطی حلبی چرخدار تولید کنند و مردم را بکشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطر نشان کرد: چند بار مقام معظم رهبی فرمودند که فساد اقتصادی بیماری است و بیماری بسیار مسری است. مسئولان کاری نکردند و جلوی فساد را نگرفتند چون با منافع مالی آنها در تضاد بود.

خادمی اضافه کرد: ایران با ۸ درصد منابع دنیا و ۸۰ میلین نفر جمعیت حدود ۱۱ میلیون حاشیه نشین چندین میلیون معتاد و افراد تحت پوشش کمیته امداد در کشور دارد، این کار به معنای عادت دادن مردم به فقر است.

وی تاکید کرد: فقط همان چند صد نفرِ دولتمردان و دوستانشان به راحتی زندگی می کند، از طیف های مختلف به راحتی زندگی می کنند به سمت طبقاتی ترین جامعه پیش می رویم اگر به نصایح مقام معظم رهری گوش ندهیم و عمل نکنیم مشکلات زیادی خواهیم داشت.

این نماینده مجلس گفت: مسئولان محلی نیز چون بالایی ها را دیده اند به جای کلاه سر را می برند.

خادمی اظهار داشت: در انتخابات مجلس یازدهم در خوزستان افتضاح به بار آمد؛ قصد داشتم کلیپ های آن را به نمایش بگذارم اما این کار را نمی کنم چون آنها به جمهوریت نظام لطمه زدند. من چنین کاری نمی کنم مافیای چپ و راست با هم هماهنگ بودند.

*مجلس دهم یکی از بهترین مجلس ها بود

وی برای منتخبین مجلس یازدهم آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس دهم یکی از بهترین مجلس ها بود اگر دولت ها و وزرا به کمیسیون ها فشار نمی آوردند و وارد نمی شدند می توانست یکی از بهترین مجلس های چند دوره گذشته باشد.

نظر شما