شناسهٔ خبر: 161366 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تغییر واحد پول ملی بدون اصلاح سایر بخش‌های اقتصادی بی فایده است

علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تغییر واحد پول ملی بدون اصلاح در سایر بخش‌های اقتصاد کشور بی فایده است و حتی نتایج سوئی را هم در پی دارد.

به گزارش «نماینده»، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: این که ما لایحه تغییر واحد پول ملی را در مجلس به تصویب برسانیم نتیجه‌ای را در پی ندارد و دولت به جای لایحه برای این کار، باید لایحه اصلاح ساختار اقتصادی کشور را به مجلس ارائه می‌داد.

وی افزود: تغییر واحد پول ملی زمانی مفید است که در سایر بخش‌های اقتصاد کشور نیز اصلاحات لازم انجام شود و در واقع این موضوع بخشی از اصلاح ساختار اقتصادی کشور است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تغییر واحد پول ملی بدون اصلاح در سایر بخش‌های اقتصادی کشور به این معناست که یک بخش اقتصاد بیشتر رشد کند و یک بخش دیگر کمتر و شاهد عدم تناسب در این رشد بخش‌های مختلف اقتصادی هستیم که این مسئله نه تنها فایده‌ای برای کشور ندارد، بلکه نتایج سوئی را هم در پی خواهد داشت.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: این کار به این معناست که اعضای بدن یک فرد به صورت نامتناسب رشد کند و یک بخش بیشتر و یک بخش کمتر رشد داشته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر ما دولتی را می‌خواهیم که اجرای این قانون را ضمانت کند و از توان و اراده لازم برای اجرای آن برخوردار باشد و به نظر من دولت فعلی این توانایی را ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولتی که پس از افزایش قیمت بنزین نتوانست شرایط را به درستی کنترل کند و ما شاهد آن اتفاقات در کشور بودیم، طبیعتا این کار را هم نمی‌تواند به درستی انجام دهد.

نظر شما