شناسهٔ خبر: 161358 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ارائه گزارش هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در مجلس

تحقیق و تفحص2 رئیس هیئت تفحص از عملکرد وزارت کشاورزی از ارائه گزارش نهایی این هیئت در کمیسیون کشاورزی خبر داد.

به گزارش «نماینده»، جلال محمودزاده رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی، از تدوین گزارش نهایی این هیئت درباره تخلفات وزارت کشاورزی در زمینه واردات محصولات کشاورزی و دامی با ارز 4200 تومانی و همچنین استخدام ناظرین تولیدات کشاورزی خبر داد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده گزارش هیئت تفحص از عملکرد وزارت کشاورزی در جلسه امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص، ارائه و بررسی می‌شود.

رئیس هیئت تفحص از عملکرد وزارت کشاورزی با بیان اینکه گزارش مذکور در 40 صفحه تدوین شده است، ادامه داد: پس از بررسی گزارش هیئت تفحص در کمیسیون کشاورزی، گزارش برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس اظهار داشت:نحوه واردات محصولات کشاورزی و دامی با ارز دولتی، عملکرد نامناسب در تنظیم بازار محصولات کشاورزی و دامی و همچنین تخلف در استخدام ناظران کشاورزی از جمله محورهای این تفحص است که گزارش مذکور در همین راستا تهیه شده است.

به گفته محمودزاده برای تهیه گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت کشاورزی، از گزارشات گمرکات، وزارت اطلاعات، بانک مرکزی، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، کمیسیون اصل نود مجلس و همچنین سایر دستگاه‌های نظارتی استفاده شده است.

نظر شما