شناسهٔ خبر: 161340 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

عملکرد مجلس دهم را مردم قضاوت می‌کنند نه خود نمایندگان

پژمانفر/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم باید درباره عملکرد مجلس دهم قضاوت کنند و نباید خودمان بگوییم که در این دوره بهترین عملکرد را داشتیم.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح برخی قوانین مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر طی اخطار قانون اساسی، گفت: ما در حال قانون نویسی هستیم و قانون باید صراحت داشته و همه مسائل آن باید کاملاً شفاف و روشن بیان شود.

وی افزود: آقای رحیمی در بخشی از حرف‌های خود گفت که ما در قانون اساسی همه مسائل را به روشنی داریم و چون این مسائل در قانون اساسی آمده است، ما نباید دیگر در قانون نویسی درباره این موارد چیزی بگوییم که بنده از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید در قانون نویسی همه مسائل را شفاف و روشن کنیم و بهتر است فضای مجلس را سیاسی نکنیم و از ایجاد صف بندی‌های نامناسب خودداری کنیم.

پژمانفر اظهار داشت: بعضاً برخی از نمایندگان می‌گویند که عملکرد مجلس دهم بسیار خوب بوده است که مردم باید در این باره قضاوت داشته باشند که آیا مجلس در این دوره درست عمل کرد یا خیر.

وی یادآور شد: برای بررسی عملکرد مجلس دهم باید سوالاتی پاسخ داده شود از جمله اینکه آیا مجلس دهم در ارتباط با موضوع ارزهایی که بی حساب توزیع شد اقدامی انجام داد یا خیر و آیا مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم و سفره آنان کاری کرد؟

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت مشکلات زیادی ایجاد کرد و سوال ما این است مجلس تا چه حد در این دوره در مقابل دولت ایستادگی کرد و اینکه فقط ما یک مشت قانون بنویسیم اما نظارتی بر نحوه اجرای این قوانین از سوی دولت نداشته باشیم، باعث می‌شود دولت بیشترین تخلف را داشته باشد.

پژمانفر با بیان اینکه ما در آغاز مجلس قسم خوردیم خواستار قانون اساسی باشیم و باید در این راستا عمل کنیم، گفت: از قدیم گفته اند که کسی نمی‌گوید ماست من ترش است و بنابراین مردم باید درباره عملکرد مجلس دهم قضاوت کنند و نباید خودمان بگوییم که در این دوره بهترین عملکرد را داشتیم.

نظر شما