شناسهٔ خبر: 161295 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اجرای کامل رتبه بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از وظایف حداقلی دولت و مجلس

محمدمهدی زاهدی431 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را از وظائف حداقلی دولت و مجلس دانست.

 به گزارش «نماینده»،محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  طی پیامی روز معلم را تبریک گفت که متن این پیام به شرح ذیل است:

پیام سردار سلیمانی به مناسبت روز معلم| فرزندان ایران اسلامی مرهون اساتید و معلمان هستند

یک نماینده مجلس: اجبار معلمان به استفاده از سامانه "شاد" در شأن نظام آموزشی نیست

هفته بزرگداشت مقام والا و رسالت سترگ معلم، که همواره یادآور مهر و ایثار و معرفت بوده ، و به ویژه در سال تحصیلی فعلی که روزهای واپسین آن را می گذرانیم، به لطف سعی و تلاش مضاعف و بی وقفه ی مجاهدان عرصه ی قلم و خرد، و در راستای تحقق منویات حکیمانه ی رهبری معظم انقلاب (ملحوظ در منشور دقیق وراهبردی "گام دوم انقلاب" و "سندتحول بنیادین نظام آموزش وپرورش") صفحاتی زرین در منظومه ی پرافتخار علم واندیشه را رقم زده، تبریک عرض می نمایم.

همت والا و ستودنی فرهنگیان ارجمند در مسیر آموزش و تربیت جوانان و نوجوانان با استعداد و با انگیزه، و در میدان مقابله با تبعات و تاثیرات ویروس کرونا، کمترین وقفه و خلل در فرآیند آموزش را بر نتافته، نمونه و مصداق بارزی از حماسه آفرینی های این جامعه ی شریف و فرهیخته ی ایران اسلامی است.

از این رو بر همگان از جمله دو نهاد مهم دولت و مجلس فرض وضروری است ، تا از باب تکریم و قدرشناسی در برابر خدمات بی نظیر و ارزنده ی این اسوه های کمال و معرفت، بر وظایف مهم خود در قبال معلمان شریف و فداکار،بویژه طرح های منزلتی و معیشتی، که اجرای کامل طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، و نظام رتبه بندی از حداقل های آن به شمار می روند، تمرکز و اهتمام ویژه ورزیده، به سوی گام ها و برنامه هایی مهم تر و در شان معلم و رسالت مقدس  تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب تلاش نمایند.

نباید فراموش کرد که در طول سالیان و به ویژه در این ایام ثمرات دانش غرور آفرین دانشمندان جوان و فرهیخته ی کشور، چه شادمانی و غرور زایدالوصفی بر دل ملت عزیز ایران اسلامی جاری ساخت.

 موفقیت هایی که عرصه ی تعلیم و تربیت و معلمان زحمت کش این سرزمین با تربیت جوانان مومن، متعهد و توانمند نقش انکارناپذیری در تمامی آن داشته و دارند.

قدرشان می شناسیم و هر خدمت و تلاشی در جهت قدرشناسی و رضایتمندی این انسانهای شریف و عزتمند را کمترین وظیفه ی خود می شماریم، بدان امید که اجر واقعی، لطف بی دریغ حضرت حق جل و علا باشد.

نظر شما