شناسهٔ خبر: 161223 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هفته آینده؛تعیین تکلیف نرم افزار "شاد" و سال تحصیلی در کمیسیون آموزش مجلس

محمدمهدی زاهدی/2 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جلسه اعضای این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از اجباری شدن استفاده از نرم افزار شاد برای دانش آموزان، گفت: در برخی مناطق محروم مردم گوشی هوشمند ندارند و برای استفاده از این نرم افزار دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه در جلساتی که پیش از این با وزیر آموزش و پرورش داشته ایم درباره مشکلات این نرم افزار تذکراتی به وی داده شده است، افزود: قرار است هفته آینده و پس از بازگشت نمایندگان از حوزه انتخابیه های خود میزبان وزیر  آموزش و پرورش باشیم تا این موضوع را بررسی کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه یکی از محورهای جلسه هفته آینده با وزیر آموزش و پرورش بحث تعیین تکلیف سال تحصیلی است، ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش باید به نمایندگان توضیح دهد چه برنامه ریزی برای زمان برگزاری امتحانات به ویژه امتحانات نهایی و نحوه به پایان رسیدن سال تحصیلی دارند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه باید راهکارهای برای پایان و یا ادامه سال تحصیلی و استفاده از نرم افزار شاد پیدا کرد، اظهار داشت: هفته آینده در کمیسیون درباره این موضوعات با وزیر آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر خواهد شد.

نظر شما