شناسهٔ خبر: 161217 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امیرآبادی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور از سوی نیروی هوا فضای سپاه:

توجه به توانمندی داخلی و اعتماد به پتانسیل جوانان، کارهای نشدنی را قابل تحقق میکند/ نگاهمان به کشورهای خارجی نباشد!

«احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده قم در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» عضو هیأت رئیسه مجلس پرتاب ماهواره نور را نشان دهنده بخشی از توانایی‌های جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: ملت بزرگ ایران بارها نشان داده‌اند که با استفاده از ظرفیت و پتانسیل فوق‌العاده‌اش‌، امکان اجرای کارهای بزرگ زیادی را دارد.

به گزارش «نماینده»،احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور از سوی نیروی هوا فضای سپاه، اظهار داشت: این اقدام بزرگ سپاه نشان دهنده آن است که هر چه ما به توانمندی داخلی خود توجه کرده و به آن اعتقاد داشته باشیم و پتانسیل جوانان‌مان اعتماد کنیم قطعا کارهای سخت و نشدنی قابل تحقق است. 

وی افزود: هنگامی که نگاه‌مان به کشورهای خارجی باشد و به دنبال استفاده از ظرفیت‌های آنها هستیم کاملا مشخص است که به دلیل دشمنی که آنها با ملت بزرگ ایران دارند، کمکی به جمهوری اسلامی نخواهند کرد و می‌کوشند ایران را در حالت بلاتکلیفی نگه دارند.

 عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ بارها مشاهده کرده‌ایم که وقتی از برخی کشورها خواسته‌ایم که به دیگران زنگ بزنند و یا کشورهای ثالث را برای مذاکره با دیگران میانجی قرار داده‌ایم اما اینگونه تصورات باعث مشکلاتی برای ما شده است.

امیرآبادی فراهانی گفت: ‌وقتی برای اجرای برخی اقدامات بزرگ به توانایی داخلی کشورمان توجه کرده و به آن پتانسیل را اهمیت داده‌ایم و اعتقاد به آن پتانسیل داشته‌ایم موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

وی افزود: ‌ماهواره نور یکی از اقدامات مثبتی است که به دلیل توجه به توانایی‌های جوانان این مرز و بوم بوده و افتخاری بزرگی برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: پرتاب ماهواره نور نشان داد که ملت بزرگ ایران می‌تواند با استفاده از ظرفیت و پتانسیل فوق‌العاده‌شان کارهای بزرگی را انجام دهند. 

نظر شما