شناسهٔ خبر: 161213 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

احتمال رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز دهک‌های پایین به مدت ۳ ماه

 رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس از رایزنی با برخی دستگاه‌های دولتی برای رایگان شدن هزینه‌های آب، برق و گاز دهک‌های پایین جامعه به مدت سه ماه خبر داد و گفت: این موضوع در قالب نامه‌ای با امضای ۱۴۵ نماینده به دفتر ریئیس جمهور ارسال شده است.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی‌کوچی ، با اشاره به آخرین وضعیت نامه جمعی از نمایندگان مجلس به رییس جمهور درباره رایگان شدن هزینه‌های آب، برق و گاز دهک‌های پایین جامعه به مدت سه ماه از ابتدای سال ۹۹ در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: این نامه را ۱۴۵ نماینده به امضا رساندند و پس از آن به دفتر ریاست جمهوری ارسال شد.

وی افزود: این احتمال وجود دارد که رییس جمهور با این پیشنهاد موافقت کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: البته ما در کنار نامه نگاری با رییس جمهور با برخی دستگاه‌های دولتی درباره رایگان شدن هزینه‌های آب، برق و گاز دهک‌های پایین جامعه به مدت سه ماه از ابتدای سال جاری رایزنی و مذاکراتی داشته ایم.

رضایی کوچی تصریح کرد: پیرو این مذاکرات قول‌های مساعدی از مسئولان اخذ شده است، به ویژه که سازمان آب و فاضلاب همراهی خوبی با این موضوع داشت.

رییس کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: می‌کوشیم پیرو این اقدامات هزینه‌های آب، برق و گاز دهک‌های پایین جامعه رایگان و حتی‌المقدور کاهش یابد و در این زمینه سخت گیری نشود.

نظر شما