شناسهٔ خبر: 161201 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تدوین طرح هایی برای حل مشکلات معیشتی مردم از سوی منتخبان مجلس

محمدصالح جوکار// منتخب مردم یزد در مجلس از تدوین طرح هایی از سوی منتخبان مجلس یازدهم برای حل مشکلات معیشتی و بیکاری خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار منتخب مردم یزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت مجلس جدید است، اظهار داشت: بیکاری و مسائل معیشتی، مهمترین مشکل مردم به ویژه دهکهای پایین جامعه است که متاسفانه پس از شیوع ویروس کرونا مشکلات مذکور تشدید شده که لازم است مجلس یازدهم برای حل این مشکلات، راهکارهایی را بیاندیشد.

وی افزود: منتخبان مجلس یازدهم  برای حل مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه در حال تدوین و تهیه طرح های مختلفی هستند تا با کمک دولت، این مشکلات را حل کنند.

منتخب مردم یزد در مجلس با بیان اینکه تیمهایی از منتخبان مردم در جلسات مجازی متعدد پیش نویس طرحهای مذکور را آماده و تهیه کردند، ادامه داد: طرحهای خوبی پیشنهاد شده که در حال تکمیل شدن از سوی منتخبان مردم است.

جوکار  افزود: منتخبان مجلس یازدهم، بلافاصله پس از شیوع به کار مجلس جدید و تشکیل کمیسیونهای تخصصی این  طرح ها را، ارائه و با جمع بندی و چکش کاری در جلسه علنی در کوتاهترین زمان ممکن آنها را تبدیل به قانون کرده تا انشاالله بتوان مشکلات مردم در حوزه اقتصادی را کاهش دهند.

نظر شما