شناسهٔ خبر: 161197 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

چرا با وجود تعیین تکلیف قضایی شرکت پدیده شفاف‌سازی نمی‌شود

پژمانفر// نماینده مردم مشهد در مجلس در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که با وجود تعیین تکلیف شرکت پدیده توسط دادگاه شفاف‌سازی‌ها در باره این موضوع انجام نمی‌شود و مردم در جریان موضوع قرار نمی‌گیرند.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رضا رحمانی فضلی وزیر کشور عنوان کرد که چرا با وجود اعلام رأی دادگاه در مورد شرکت پدیده، شفاف‌سازی لازم در باره این موضوع صورت نمی‌گیرد.

متن کامل تذکر نماینده مشهد به وزیر کشور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

۱- چرا در موضوع پروژه پدیده شاندیز و با توجه به تعیین تکلیف از سوی دادگاه و مسئولان دولتی، متأسفانه هنوز شفاف‌سازی و اطلاع رسانی درستی از سوی شرکت اعلام نمی‌شود؟

۲- تعلل مسؤولان و مدیران شرکت پدیده برای بازگشایی نماد شرکت توسعه و خرید و فروش آن در بورس چه چیزی می‌باشد؟

شرح تذکر:

مسئولین ستاد تدبیر از برگزاری مجمع عمومی شرکت پدیده شاندیز تا پایان آذرماه خبر داده بودند و هم چنین توافق برای تأمین خط اعتباری ششصد تا هزار میلیاردی، ورود شرکت توسعه پدیده به فرابورس طی دو هفته اول آذرماه وعده داده بودند و قرار بود تکلیف وضعیت سهام جبرانی در آذر ماه مشخص شوند که گویا در فرصت اعلام شده عملی نگردیده، ولی در هفته آخر آذر ماه خبرهای خوبی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، ضمن تبریک به سهامداران و تشکر از صبوری و همراهی آنان اعلام گردید در جلسه ۹۸/۰۹/۲۴ کمیته پذیرش با درج نماد شرکت توسعه با نام «گتوشا» در لیست شرکت‌های فرابورس موافقت گردید.

نظر شما