شناسهٔ خبر: 161184 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بهره گیری شبکه آموزش از معلمین برجسته در مدرسه تلویزیونی ایران

حاجی بابایی/1* نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شبکه آموزش از معلمین برجسته و افرادی متبحر در مدرسه تلویزیونی ایران بهره برد، گفت:رسانه ملی و شبکه آموزش در پخش مدرسه تلویزیونی ایران اقدام خوبی کردند.

به گزارش «نماینده»،حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به پخش مدرسه تلویزیونی ایران از شبکه آموزش سیما، اظهار داشت: باید امکانات کشورمان در اختیار دانش‌آموزان و معلمان قرار بگیرید، خوشبختانه مسیر فعلی به درستی طی شده است.

وی ادامه داد: باید به نوعی ارتباط آموزشی را با دانش آموز، خانواده‌ها و معلمین برقرار کنیم.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با قدردانی از شبکه آموزش سیما در پخش مدرسه تلویزیونی ایران، گفت:  با وضع کرونایی کشور که همه مردم در منازل حبس شده بودند، مجموعه شبکه آموزش سیما ایثار کردند و در خط مقدم جبهه قرار گرفتند و با فعالیت در سه نوبت کاری به دانش آموزان سراسر کشور سرویس دادند.

حاجی بابایی، ادامه داد: مدرسه تلویزیونی ایران کاری بود که به یکباره آغاز شد؛ اگر این کار طی 15 سال گذشته آغاز شده بود شاید این سختی امروز را نداشت.

وی تصریح کرد: صدا و سیما و شبکه آموزش با این بضاعت و با تمام قدرت وارد عمل شدند که از این نظر اقدام خوبی صورت گرفت و خوشبختانه از معلمین برجسته و افرادی مدرسه تلویزیونی ایران آمدند  و تدریس داشتند افرادی متبحر و باتجربه بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرصتی شد و بنده چندین برنامه مدرسه تلویزیونی ایران را مشاهد کردم، افرادی حضور داشتند که از کارآمدی و تخصص و تبحر بالایی برخوردار بودند و شبکه آموزش سیما آن را در قاب تصویر آورد و این امر نشان داد که ایران اسلامی ما با فنون و هنرهای معلمان بیشتر آشنا شد.

خوشبختانه مدرسه تلویزونی ایران اقدامی موفق بود و این موفقیت به معنای ایده آل کامل نیست بلکه با تمام امکاناتی که داشتیم در وسعت امکانات خود موفق عمل کردیم و شاید اگر ما امکانات بالاتری داشتیم رسانه ملی در واقع می‌توانست خدمات چند شبکه ای داشته باشد می‌توانست از امکانات بهتری استفاده و در اختیار داشت قطعا برنامه بهتری هم می شد اما با این امکانات موجود اقدام جهادی و خوبی انجام شد.

نظر شما