شناسهٔ خبر: 161180 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هفته آینده؛ بررسی مشکلات سامانه "شاد" با حضور حاجی‌میرزایی در مجلس

کوچکی نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون برای بررسی مشکلات سامانه "شاد" خبر داد و گفت: قرار است آقای حاجی‌میرزایی در جلسه هفته آینده کمیسیون آموزش حضور یابد.

به گزارش «نماینده»، جبار کوچکی‌نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در سامانه "شاد"(شبکه مجازی دانش‌آموزان)، گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که سامانه "شاد" که وزارت آموزش و پرورش برای آموزش دانش‌آموزان در ایام بحران کرونا طراحی کرده دارای مشکلات اساسی است که باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه سامانه "شاد" در این مدت کوتاه نتوانسته نیازها و دغدغه‌های دانش‌آموزان، معلمان و اولیاء دانش‌آموزان را برطرف کند، اظهار داشت: قرار بود این سامانه به بهبود وضعیت آموزشی دانش‌آموزان در شرایط بحران کرونا کمک کند تا در این شرایط از تحصیل عقب نمانند، اما خودش به معضل تبدیل شده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: در اغلب شهر و روستاهای دورافتاده کشور با مشکل نبود زیرساخت‌های مطلوب اینترنت روبه‌رو هستیم که باید برای آن در جهت بهره‌گیری سامانه "شاد" چاره‌ای اندیشیده شود.

 کوچکی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش هفته آینده در جلسه کمیسیون آموزش مجلس حضور یافته توضیحاتی درباره وضعیت و مشکلات سامانه "شاد" به نمایندگان ارائه دهد.

نظر شما