شناسهٔ خبر: 161175 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیونی

خودپرداز فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه، آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی است و متقاضیان باید کدملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام اوست به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

به گزارش «نماینده»، دولت برای جبران صدمات ناشی از شیوع ویروس کرونا، اقدام به برنامه‌ریزی جهت واریز وام یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر کرد.

در همین راستا طبق توافقی که بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و بانک مرکزی صورت گرفت، مقرر شد وزارت تعاون کد ملی را هم دریافت و پس از غربالگری، فهرست را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها جهت تنظیم فرمت درخواستی به تفکیک بانک‌های عامل واریز کننده یارانه، ارسال کند تا در مرحله بعدی، این سازمان پس از تنظیم نهایی اسامی، فهرست متقاضیان را به بانک مرکزی تحویل دهد.

آنطور که مقرر شد برای اجرای این طرح، سرپرستان خانوار با سیم کارتی که به نام خودشان است، باید کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ پیامک تا از این طریق، دریافت وام و کسر اقساط را تأیید کنند.

ابتدا اعلام شد که افراد تا ۳۱ فروردین ماه مهلت ارسال کد ملی خود را دارند که بعد به دلیل استقبال مردم، این مهلت تا فردا هفتم اردیبهشت ماه، فردا تمدید شد.

بیشتر افرادی که تا ۳۱ فروردین ماه پیامک ارسال کرده اند، روز پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه، وام مذکور به حسابشان واریز شده است؛ اما آن دسته از افرادی که پس از ۳۱ فروردین اقدام به ارسال پیامک کرده اند، روز پنج شنبه هفته جاری (۱۱ اردیبهشت ماه) وام را دریافت خواهند کرد.

متقاضیانی که هنوز اقدام به ارسال پیامک نکرده اند، حداکثر تا فردا، هفتم اردیبهشت ماه مهلت دارند که کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام او است، به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

نظر شما