شناسهٔ خبر: 161135 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اقبال شاکری:

هر هزینه ای در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری است/ مخالف تبدیل دانشگاه فرهنگیان به یک دانشگاه عمومی هستم

اقبال شاکری/2 منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: منزلت معلمان باید ارتقا داده شود به طوری که تربیت نیروی انسانی مورد نیاز تمدن نوین اسلامی به عنوان یک شاخص در آموزش و پرورش قرار داده شود.

به گزارش «نماینده» اقبال شاکری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: هر هزینه ای که در آموزش و پرورش می شود سرمایه گذاری است و بنده مخالف این هستم که دانشگاه فرهنگیان به یک دانشگاه عمومی تبدیل بشود.

منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اجرای طرح خرید خدمات در آموزش و پرورش را ناصحیح دانست و گفت: ارائه خدمات باکیفیت در خصوص آموزش وظیفه دولت است و اجرای این طرح خرید خدمات آموزشی به بهانه کم کردن هزینه که موجب تنزل شان معلمی و پایین آمدن کیفیت آموزش نیز می شود، اصلا قابل قبول نمی باشد. متاسفانه ما شاهد این هستیم که عدالت آموزشی در نازل ترین شکل خود اجرا می شود. 

وی تاکید کرد: منزلت معلمان باید ارتقا داده شود به طوری که تربیت نیروی انسانی مورد نیاز تمدن نوین اسلامی به عنوان یک شاخص در اموزش و پرورش قرار داده شود. ما همچنین باید توجه ویژه ای به سند تحول بنیادین داشته باشیم‌.

شاکری در ادامه اظهار کرد: لازم است یک هیئت مشخص و دائمی توسط شما دانشجومعلمان برای بررسی دقیق مسائل آموزش و پرورش شکل بگیرد تا مجلس بتواند در خصوص مسائل آموزش و پرورش ارتباط گیری مستمر را با متخصصان این امر داشته باشد.

نظر شما