شناسهٔ خبر: 161082 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

هیچ راه نجاتی جز جهش تولید نداریم

منصوری یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی را جهش تولید عنوان کرد و خواستار همگرایی سه قوه برای تحقق این امر شد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا منصوری، اظهار کرد: بحران کرونا به همه مردم جهان درس‌هایی داد و سیاست‌مداران هم قطعا باید از این بحران درس بگیرند، اما مهم‌ترین چیزی که سیاستمداران باید بدانند این است که باید از فرصتی که برای خدمتگزاری آنها پیش آمده به بهترین نحو استفاده کنند زیرا نمی‌توان حسرت زمان از دست رفته را خورد.

وی افزود: در ۱۰۰ سال گذشته تنها یک بار چنین اتفاقی افتاده و قطعاً تا سال‌ها روش زندگی مردم در همه دنیا به طور کامل عوض خواهد شد.

نماینده مردم ساوه در مجلس یادآور شد: ممکن است اختلاف نظرهایی بین مسئولان وجود داشته باشند و در شرایط فعلی هم این اختلاف نظرها ادامه داشته باشد و حتی به شرایط جدید ارتباط پیدا کند، اما این وضعیت برای همه دنیا به وجود آمده، ما باید از این شرایط درس عبرت بگیریم و به بهترین نحو به مردم خدمت کنیم.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال جاری جهش تولید تنها راه نجات کشور ماست، ما راه دیگری نداریم و برای بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال باید جهشی در تولید ایجاد شود؛ در این زمینه نیاز است قوای سه گانه با یکدیگر هماهنگ باشند و در همگرایی با هم مسیر لازم را برای تحقق این امر فراهم کنند.

نظر شما