شناسهٔ خبر: 161071 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولت مانع از تجمع افراد در مراکز عرضه سیم‌کارت شود

وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، گفت: تجمع افراد در مراکز خرید سیم‌کارت برای ثبت درخواست دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی منجر به شیوع بیشتر ویروس کرونا می‌شود.

به گزارش «نماینده»،علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، در خصوص نحوه ثبت درخواست دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی، گفت: از دولت انتظار داریم با توجه به شرایط موجود از تجمع افراد در مراکز خرید سیم‌کارت برای ثبت درخواست دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی جلوگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرورت ارسال پیامک درخواست دریافت تسهیلات از سیم‌کارتی به نام سرپرست خانوار باید برداشته شود، گفت: دولت شماره حساب و شماره ملی تمامی سرپرست‌های خانوار را در اختیار دارد و به راحتی می‌تواند این تسهیلات را پرداخت کند، تجمع افراد در مراکز عرضه سیم‌کارت می‌تواند منجر به شیوع بیشتر ویروس کرونا شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط موجود و با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از تجمع افراد جلوگیری کنیم، عنوان کرد:  ثبت نام افراد متقاضی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی حتی به صورت آنلاین ضرورتی ندارد و باتوجه به پایین بودن تعداد افراد انصرافی باید از آنها تقاضا شود تا انصراف خود را ارائه نمایند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تعداد سرپرست‌های خانواری که متقاضی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی نیستند بسیار پایین است و باید از آنها خواست تا انصراف خود را ارائه نمایند.

نظر شما