شناسهٔ خبر: 160966 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه اعتراضی نمایندگان سه استان جنوبی به رئیس‌جمهور درباره «وضعیت سفید»

مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس از نامه اعتراضی نمایندگان سه استان جنوبی از جمله هرمزگان به رئیس‌جمهور درباره سفید اعلام شدن وضعیت استان‌های جنوبی خبر داد.

به گزارش «نماینده»،حسن روحانی رئیس جمهوری ایران چند روز پیش درباره آخرین وضعیت کووید-۱۹ در ایران گفته بود که وضعیت در بخی از استان‌های کشور همچون هرمزگان سفید است.

جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت هم هفدهم فروردین درباره اینکه کدام استان در وضعیت سفید قرار دارند بیان کرد: هیچ استانی در وضعیت سفید از نظر ابتلا به کرونا قرار نگرفته است. ممکن است بین وضعیت زرد و قرمز تفاوت‌هایی در استان‌ها وجود داشته باشد. نه تنها در ایران، بلکه در هیچ جای جهان هم نمی‌شود چنین چیزی را در حال حاضر اعلام کرد.

*نامه اعتراضی نمایندگان سه استان جنوبی به رئیس جمهور درباره «وضعیت سفید»

احمد مرادی نماینده و منخب مردم بندرعباس در مجلس دهم و یازدهم، اظهار داشت: درباره سفید اعلام شدن وضعیت استان هرمزگان نامه‌ای  اعتراضی از سوی نمایندگان سه استان جنوبی به رئیس جمهور زدیم و تاکید داریم اکنون در هیچ کجای دنیا وضعیت سفید نیست. در استان هرمزگان هم وضعیت سفید نیست بلکه قرمز است

وی افزود: تلاش‌های بسیاری برای مبارزه با ویروس کرونا از سوی نهادهای مختلف به ویژه کادر درمان و پزشکی در حال انجام است.  

*آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در هرمزگان تاکنون

مرادی افزود: بالای ۳۰۰ نفر در استان هرمزگان کرونای مثبت دارند و با توجه به این که استان هرمزگان استانی مهاجرپذیر است در روزها و ماه‌های آتی به پیک کرونا خواهیم رسید.

 نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم تصریح کرد: از دولت می خواهیم به استانداران اختیار بدهد تا بر اساس شرایط موجود در استان تصمیم‌گیری کنند که متاسفانه این اختیار هنوز به استانداران داده نشده و استانداران کشور منتظر دستور از مرکز (تهران) هستند.

نظر شما