شناسهٔ خبر: 160949 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علیرغم مواضع درست وزیر بهداشت، شاهد مدیریت چندگانه در دولت هستیم و دیگر وزرا همکاری لازم را ندارند

سیامک مره صدق/2 نماینده کلیمیان ایران در مجلس از برخی رویه‌های دولت درباره کرونا انتقاد کرد.

انتقاد مره‌صدق از برخی رویه‌های دولت درباره کرونا

به گزارش «نماینده» سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع و اظهارات وزیر بهداشت در قبال بیماری کرونا مواضع درستی است اما متأسفانه ما در دولت و به ویژه در ارتباط با بیماری کرونا شاهد مدیریت چندگانه هستیم و وزرای دیگر همکاری لازم را با وزیر بهداشت در اجرای تصمیمات برای مقابله با بیماری کرونا ندارند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه دولت تصمیم گرفته تا برخی محدودیت‌های اجتماعی در فضای فعلی که برای مقابله با بیماری کرونا اعمال شده را بردارد نگران‌کننده است چون ممکن است ما را با مشکلات جدی مواجه سازد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: درست است که موضوع اقتصاد اهمیت زیادی دارد اما اولاً سلامت جامعه موضوع مهم‌تری است و ثانیاً اگر به خاطر بهبود فضای اقتصادی کشور سلامت جامعه آسیب ببیند طبیعتاً نه تنها رونق اقتصادی ایجاد نخواهد شد بلکه خسارات اقتصادی زیادی را نیز به همراه خواهد داشت.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نمایندگانی که علاوه بر کار نمایندگی در حوزه پزشکی در فضای فعلی فعالیت دارند بهتر این است که در مجلس حاضر نشوند چرا که پزشکان در فضای فعلی از نظر آلودگی جز آلوده‌ترین افراد به ویروس کرونا هستند چرا که با افرادی سروکار دارند که به علت شدید بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شده‌اند.

نظر شما