شناسهٔ خبر: 160884 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

نسل سوم در مقابله علمی با کرونا نشان داد راه روشنی پیش پای گام دوم انقلاب قرار دارد

 رضایی کوچی عضو مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه اقدامات علمی مبارزه با کرونا غالباً توسط جوانان صورت گرفته است، گفت: نسل سوم انقلاب در مقابله علمی با کرونا نشان داد راه روشنی پیش پای گام دوم انقلاب قرار دارد. این جوانان به خوبی نشان دادند که خودکفا هستند و نباید از توانایی شان غافل شوند.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی‌کوچی ، با اشاره به اقدامات تحقیقاتی جوانان در مقابله با کرونا، گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد تا برخی از اقدامات علمی که پیش‌تر به چشم نمی‌آمد به منصه ظهور گذاشته شود تا مشخص شود ایران از لحاظ علمی در چه جایگاهی قرار دارد.

وی تاکید کرد: نکته قابل توجه در این موضوع این است که مجموع اقدامات علمی در مبارزه با کرونا غالباً توسط جوانان و نسل سوم انقلاب صورت گرفته که باید به آن‌ها خداقوت گفت.

این نماینده مجلس  تصریح کرد: نسل سوم انقلاب در مقابله علمی با کرونا نشان داد راه روشنی پیش پای گام دوم انقلاب قرار دارد. این جوانان به خوبی نشان دادند که خودکفا هستند و نباید از توانایی شان غافل شوند.

رضایی کوچی بیان داشت: ما باید خوشحال باشیم که نسل سوم انقلاب بدین صورت موفق عمل کرده و با پیشرفت‌های علمی پا به میدان گذاشته و کشور را در مقابله با کرونا یاری می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان فارس تصریح کرد: مسئولان همواره باید پشتیبان این جوانان بوده و از ایده‌ها و نوآوری آنان استفاده کنند چرا که نسل سوم انقلاب نشان داده که می‌تواند تکیه‌گاهی برای کشور در زمان بحران‌ها باشد.

نظر شما