شناسهٔ خبر: 160873 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ارائه خدمات درشرایط کرونا با مدیریت یکپارچه انجام شود

علی ساری نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به خاطر عدم انسجام مدیریتی در ارائه خدمات در شرایط ویروس کرونا با توجه به خدمات ارائه شده شاهد نارضایتی‌ها در جامعه هدف هستیم.

به گزارش «نماینده»، علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از نحوه توزیع بسته‌های حمایتی و خدماتی در شرایط فعلی در کشور گفت: ما در ارائه خدمات و بسته‌های حمایتی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند در شرایط خاص پیش آمده در کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا، شاهد مدیریت چند گانه هستیم.

وی افزود: متاسفانه مدیریت واحد و منسجم در ارائه خدمات به اقشار نیازمند در کشور وجود ندارد و هر مدیری برای خود تصمیم می‌گیرد و همین مسئله باعث شده تا با وجود ارائه خدمات و بسته‌های حمایتی جامعه هدف هنوز هم ناراضی باشند و کمک‌ها به درستی به دست آنها نرسیده باشد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در بحث مقابله با گرانفروشان و عاملین جهش قیمت کالا در کشور هم وضع به همین است و فقدان مدیریت منسجم و صحیح در مقابله با گرانفروشان باعث شده تا اگر هم کاری انجام می‌شود، بی‌ثمر باشد.

ساری خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی از شهروندان ما روزمزد هستند و هر آنچه که در طول روز کار می‌کنند شب سر سفره‌شان می‌آورند و سایه سنگین آن بر اقتصاد کشور باعث شده تا این قشر از جامعه امروز با مشکلات جدی مواجه شوند و حتی در تامین نان شب‌شان هم به مشکل بخورند.

وی در پایان گفت:‌دولت باید با شناسایی دقیق این اقشار بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای آنها در نظر گیرد و اجازه ندهد بیش از این فشار بر مردم وارد شود.

نظر شما