شناسهٔ خبر: 160847 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

ادعای آمریکایی‌ها درباره برداشتن تحریم‌های دارویی ایران فرار رو به جلوست

حسینی کیا - عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی گفت: مقامات آمریکایی‌ها آن‌قدر پَست هستند که به هیچ تعهد و پیمانی پایبند نخواهند بود لذا ادعای آمریکایی‌ها درباره برداشتن تحریم‌های دارویی ایران یک فرار رو به جلوست.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها درباره برداشتن تحریم‌های دارویی ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: ادعاهای مقامات آمریکایی دروغی بیش نیست و می‌توان به صراحت گفت که اظهاراتشان پوچ و توخالی است.
 
وی با بیان اینکه ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر برداشتن تحریم‌های دارویی ایران فرار رو به جلوست، اظهار داشت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بسیار خبیث هستند؛ بنده یادم هست که آیت الله جوادی آملی زمانی خطاب به مذاکره‌کنندگان اذعان داشتند که وقتی با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دست می‌دهید بعد از آن انگشتان دستتان را بشمارید لذا این خود گویای برخی موارد است.
 
حسینی کیا تاکید کرد: مقامات آمریکایی‌ها آنقدر پَست هستند که به هیچ تعهد و پیمانی پایبند نخواهند بود لذا ادعای آمریکایی‌ها درباره برداشتن تحریم‌های دارویی ایران یک فرار رو به جلوست.
 
 این نماینده مجلس بیان داشت: آمریکایی عنوان می‌کنند که قصد دارند تحریم‌های دارویی ایران را بردارند، اما سوال این است که آمریکا چه زمانی چنین اقدامی داشته است؟ آمریکا پول‌های بلوکه شده ایران را آزاد نمی‌کند همچنین وقتی می‌بینیم چنین کشوری تجهیزات درمانی -بار ماسک- یک کشور نزدیک به خود را توقیف می‌کند دیگر این کشور چطور می‌خواهد به ما رحم کند.

نظر شما