شناسهٔ خبر: 160823 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

غفلت مسئولات غربگرا از توان داخلی برای مقابله با کرونا

سیدمحمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مسئولان غربگرا توجهی به توان داخلی برای شکست کرونا ندارند، در حالی که ما با توان داخلی خود می‌توانیم از این مرحله عبور کنیم.

به گزارش «نماینده»، محمدجواد ابطحی، درباره راهکارهای مقابله با کرونا اظهار داشت: در وهله اول باید ناهماهنگی‌هایی که در تصمیم گیری های برخی از مسئولان برای مقابله با این بیماری وجود دارد، مدیریت شود تا از این طریق بتوانیم این مرحله سخت را بگذرانیم.

وی با انتقاد از مسئولانی که راهکار حل بیماری کرونا را رفع تحریم‌ها می‌دانند، گفت: این افراد غرب گرا هستند و ذره‌ای به حفظ استقلال کشور اهمیت نمی‌دهند و به دنبال آن هستند که نفوذ غربی‌ها بیش از پیش در کشور سیطره پیدا کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد با این مطالب خود بیش از پیش ماهیت خود را افشا می‌کنند و نشان می‌دهند قبله گاه آنها کشورهای غربی و آمریکا است.

ابطحی بیان کرد: بسیاری از کشورهای همسو با آمریکا در مقابله با کرونا و تهیه تجهیزات بهداشتی در مضیقه هستند و با وجود اینکه این کشورها تحت تحریم‌های آمریکا نیستند اما آمریکا فقط به منافع خودش توجه می‌کند حتی به کشورهای نزدیک و متحد خود هم وفادار نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور ما سال هاست تحت تحریم‌های متعدد دشمنان است اما ما توانستیم این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و این مساله باعث فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان شده و از نظر تجهیزات پزشکی هم به خودکفایی رسیده ایم و نیازی به کمک‌های کشورهای غربی نداریم.

نظر شما