شناسهٔ خبر: 160815 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اتوبوس و واگن‌های مترو در پایتخت برای تعداد مسافران کفایت نمی‌کند

علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل حوزه شهری مبتلا به کرونا شده و ۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش «نماینده»، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  در مورد آمار مبتلایان به کرونا در مجموعه شهرداری و شورای شهر تهران اظهار داشت: حدود ۳۰۰ نفر در حوزه شهری اعم از پرسنل و کارمندان تاکنون مبتلا به کرونا شده و تعدادی نیز متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: ۴ راننده تاکسی، دو راننده اتوبوس و یک نفر از بخش خودرو سرویس شهر تهران جان خود را به دلیل کرونا از دست داده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: افرادی که مشغول به کار بوده و یا مبتلا به این بیماری شده اند شهری جدا شده تا قرنطینه درمان آنها انجام گیرد خوشبختانه تاکنون تعداد زیادی از این افراد وضعیتشان بهبود یافته است.

علیخانی در پایان به ضرورت لغو طرح ترافیک در پایتخت اشاره کرد و گفت: هرچند که میزان اتوبوس و واگن‌های مترو در پایتخت برای تعداد مسافران کفایت نمی‌کند ولی لغو طرح ترافیک در شرایط کرونا امری ضروری محسوب می‌شود و باید این موضوع مورد توجه ستاد مقابله با کرونا و شورای ترافیک قرار گیرد.

نظر شما