شناسهٔ خبر: 160802 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

محمدی:

کسب معدل بالای دولت، قوای سه گانه و مردم در مواجه با کرونا

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همدلی و انسجام خوبی بین دولت، قوای سه گانه و مردم در مواجه با بحران کرونا صورت گرفت.

به گزارش «نماینده» داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰  مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات دولت در مواجه با بحران کرونا اظهار کرد: مجموع نظام یعنی ارتش، سپاه پاسداران، دولت و وزارت بهداشت و درمان اقدامات بسیار خوبی در زمینه مقابله با بیماری کرونا انجام دادند، مردم هم با تمام تنگناهای موجود همکاری لازم را داشتند و در منزل ماندند، همچنین همدلی و انسجام خوبی بین قوای سه گانه برای مواجه با این بحران صورت گرفت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰  مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: استمرار این روند و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ضروری است.

او با بیان اینکه در صورت عدم رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، مردم نمی‌توانند در خانه بمانند، گفت: درآمد، اشتغال و اقتصاد بسیاری از مردم با کار در بیرون ارتباط دارد و در صورتی که این مسئله حل نشود خانه نشینی آنها دوام نمی‌یابد و با اوج این بیماری مواجه می‌شویم، بنابراین دولت باید در این خصوص با عزم مضاعفی قدم بردارد، ولی در مجموع معدل کار در دولت، قوای سه گانه و مشارکت مردم بالاست.

محمدی با اشاره به نقش مجلس در مواجه با بحران کرونا گفت: مجلس  وظیفه تقنین دارد که در صورت وجود نواقص و کمبودها به صورت قانونی آن را مرتفع کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان بر پیگیری مشکلات و مسائل دانشگاه‌های علوم پزشکی هم نظارت دارند و تقریبا روزی نیست که با مسئولان این دانشگاه ارتباط برقرار نکنیم، همچنین بنده با مسئولان آرامستان‌ها جلساتی داشتم و مشکلات آنها هم بررسی شد، بنابراین نمایندگان هم مانند سایر مسئولان در حوزه مسئولیت خود باید برای تحقق شعار سال در مسائل تقلیلی و نظارتی قدم بردارند و  نسبت به مقابله با کرونا اهتمام بورزند.

نظر شما