شناسهٔ خبر: 160782 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بررسی استراتژی وزارتخانه ها در زمان کرونا و پسا کرونا در مجلس

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس جزئیات جلسه این هیئت با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه اخیر هیئت رئیسه با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس، اظهار داشت:در این جلسه مقرر شد تا جلسات کمیسیون های تخصصی در هفته آینده به صورت حضوری و با رعایت پروتکلهای وزارت بهداشت و در محل هایی مانند کمیسیون تلفیق، صحن علنی، سالن مشروطه و همچنین کمیسیون اصل نود، برگزار شود.

وی افزود همچنین در این جلسه مقرر شد هر یک از کمیسیون های تخصصی با وزارتخانه های مربوطه (برای مثال کمیسیون اقتصادی با وزارت اقتصاد) مذاکره و مکاتبه کند و استراتژی و برنامه های وزارتخانه ها، در زمان کرونا و پسا کرونا را اخذ کرده و در کمیسیون ها بررسی و ارزیابی کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، اضافه کرد:در همین راستا مقرر شد تا در هفته آتی هر یک از وزرا در جلسات کمیسیون های مربوطه (برای مثال وزیر علوم و آموزش پرورش در کمیسیون آموزش) حضور یابند تا درباره برناه های آتی وزارتخانه ها برای پیش برد امور در زمان کرونا و پسا کرونا، بحث و تبادل نظر کنند.
نماینده رودسر و املش در مجلس دهم، تصریح کرد: پس از اخذ برنامه های هر یک از وزارتخانه ها به صورت مکتوب و گزارشات حضوری وزرا در کمیسیون ها، گزارشاتی تهیه و در جلسات علنی مجلس برنامه ها بررسی، ارزیابی و چکش کاری خواهد شد.

نظر شما