شناسهٔ خبر: 160774 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتقاد نماینده مجلس به تناقض در برخی تصمیمات دولت

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس ضمن انتقاد به تناقض در تصمیمات دولت،گفت:بهتر است بخش های مختلف دولت اول با هم هماهنگ شوند ، چرا که برخی اظهارات دولتی ها باعث سردرگمی مردم می شود.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور، اظهار داشت:آقای روحانی در رسانه ها می گوید وضعیت سه استان از لحاظ کنترل ویروس کرونا سفید است و از طرف دیگر مسئولان وزارت بهداشت و درمان می گویند که وضعیت هیچ کجا سفید نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: از طرف دیگر مسئولان ذیربط در وزارت صنعت، معدن و تجارت  می گویند که اصناف فعالیت را از سر بگیرند و از سوی دیگر مسئولان وزارت بهداشت می گویند، نباید فعالیت اصناف از سر گرفته شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ضمن انتقاد به تناقض در تصمیمات دولت، بیان داشت:بهتر است بخش های مختلف دولت اول با هم هماهنگ شوند، چرا که چنین اظهاراتی باعث سردرگمی مردم می شود؛ ملت واقعا نمی داند که چه باید بکنند.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد:نباید شرایط را به جامعه عادی نشان داد تا بخشی از مردم اوضاع را جدی نگیرند و تاوان آن را کل کشور بپردازد.

نظر شما