شناسهٔ خبر: 160718 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

موسوی: مجلس و دولت برنامه عملی برای حمایت از تولیدکنندگان ارائه دهند

موسوی لارگانی/2 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس و دولت باید برنامه روشنی برای حمایت از تولیدکنندگان متضرر شده از کرونا داشته باشد.

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام‌ سید ناصر موسوی، نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تبعات و پیامدهای منفی اقتصادی کرونا، گفت: گرچه در اینکه جان و سلامت مردم بر هر امر دیگری مقدم است تردیدی نیست اما نباید نسبت به تبعات منفی اقتصادی شرایط کنونی بی تفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید معیارهای اقتصادی متناسب با افزایش ‌و جهش تولید باشد، تصریح کرد: متاسفانه اکنون به دلیل شرایط نابسامان اقتصادی، وضعیت نامساعدی برای تولیدکنندگان به وجود آمده است که باید تدابیر لازم برای حمایت از تولیدکنندگان متضرر، توسط دولت و مجلس اتخاذ شود.

موسوی گفت: یکی از اساسی ترین مواردی که امروز با آن مواجهایم تعطیلی مراکز تولیدی است .الحمدالله اقدامات خوبی برای راه اندازی مراکز تولیدی با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستورکار قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفت که مجلس و دولت باید برنامه روشنی برای حمایت از تولیدکنندگانی که در ایام متضرر شده اند، داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما