شناسهٔ خبر: 160708 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هشدار نسبت به توقف خدمت‌رسانی شهرداری به دلیل نبود بودجه

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران با اشاره به کاهش شدید منابع درآمدی شهرداری گفت: به دلیل خالی بودن جیب شهرداری اگر اعتباراتی نرسد مجبور به توقف ارائه خدمات می‌شویم.

به گزارش «نماینده»، سیدحسن رسولی در دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران درباره بیماری کرونا و شیوع آن در پایتخت، اظهار داشت: به نظر می‌رسد انسجام و هماهنگی جهت مقابله و پیشگیری از این بیماری به صورت دقیق نیست و ستاد مدیریت بحران در کشور دچار بحران شده است.

وی افزود: نقطه ضعف‌های جدی در زمینه مدیریت بحران در کشور داریم و متأسفانه هفته‌های پیش دو نفر از مقامات ارشد در کشور صحبت‌های ضدونقیض داشتند؛ یکی گفت شنبه همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد و دیگری اعلام کرد نسبت به خلوت‌سازی شهرها اقدام می‌شود.  

این عضو شورای شهر تهران، گفت: متأسفانه صدای واحد از مدیریت بحران در شرایط کنونی به گوش نمی‌رسد و این مسأله سبب شده مردم احساس بی‌پناهی می‌کنند و گمان دارند هیچ اقدام مؤثری انجام نمی‌گیرد.  

رسولی بیان داشت: شهرداری در حال حاضر با کاهش شدید منابع درآمدی مواجه شده و اگر حمایت‌های مالی انجام نگیرد طی روزهای آینده علی‌رغم میل باطنی مجبور به عدم ارائه خدمات می‌شویم.  

وی گفت: از فرمانده ستاد کرونا و وزیر بهداشت درخواست داریم که در تخصیص اعتبارات به صورت فرابخشی رفتار کرده و هوای شهرداری را داشته باشند.

نظر شما