شناسهٔ خبر: 160701 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فاصله گذاری اجتماعی در تهران به درستی اجرا نشد

فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نه قرنطینه ای در تهران رخ داد و نه فاصله گذاری اجتماعی به درستی در تهران رعایت شد.

به گزارش «نماینده»، الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: واقعیت‌های امروز جامعه ما این است که هنوز در اوج درگیری با بیماری کرونا هستیم و به هیچ عنوان از شیب صعودی بیماری به سمت نزول حرکت نکرده ایم.

وی افزود: شورای شهر تهران ظرفیت های خوبی دارد تا برای مدیریت این بیماری به میدان بیاید و باید این ظرفیت ها از سوی ستاد استانی کرونا دیده شود و مسؤولیت به ما واگذار شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نه قرنطینه ای در تهران رخ داد و نه فاصله گذاری اجتماعی به درستی در تهران رعایت شد و باید پرسید آیا واقعا فاصله گذاری مطلق انجام شد؟

فخاری گفت: به نظر می رسد باید یک جدیت ویژه تری در تهران برای اجرای این فاصله گذاری ها به کار گرفته می شد و به نظر می رسد فاصله گذاری هوشمند هم دردی از ما دوا نکرده و ما را از موفقیت باز می دارد.

وی تصریح کرد: وقتی یک تهرانی یا به طور کلی یک شهروند و هموطن کشته می شود همه ما در مدیریت شهری و ستاد استانی کرونا مسؤول هستیم زیرا می توانسته ایم تصمیمات درست تر و محکم تری بگیریم اما نگرفته ایم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نکته دیگر این است که بازگشت به کار در تهران به معنی چرخش افراد در خود شهر تهران نیست بلکه حرکت جمعیتی از حاشیه تهران و شهرهای پیرامونی به سمت تهران است.

فخاری گفت: ما کماکان تناقض رفتاری را میان مسؤولان ستاد کرونای استان تهران و مسؤولان ستاد ملی کرونا می بینیم که نمی دانیم چگونه قرار است این تناقضات رفع شود.

نظر شما