شناسهٔ خبر: 160678 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سلیمی: همکاری نیروهای مسلح با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا قابل تحسین بود

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی از همکاری نیروهای مسلح با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی،  با بیان اینکه، مدیریت کرونا در کشور با همکاری مردم، وزارت بهداشت و نیروهای قابل قبول بوده است، گفت: نیروهای مسلح در مدیریت و مهار ویروس کرونا در صف اول مقابله با این ویروس منحوس بودند و بار دیگر ثابت کردند که برای دفاع از مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی کنند.

وی با بیان اینکه، تشکیل بیمارستان های سیار توسط ارتش، سپاه و ناجا و ضدعفونی کردن معیار عمومی از جمله اقدامات شایسته نیروهای مسلح در مقابله با ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: واقعا اگر همت نیروهای جهادی و نیروهای مسلح و بسیج نبود معلوم نبود که وضعیت کشور در تامین نیازهای چون ماسک یا مواد ضدعفونی کننده چگونه می شد؛ از همان ابتدا، نیروهای مسلح در تامین های نیاز های اساسی مردم ورود کرده و مجاهدانه برای رفع این نیازها اقدام کردند.

سلیمی گفت: وزارت بهداشت، پزشکان و کادر درمان همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در دفاع از مردم ایران شجاعانه اقدام کرده و با تمام وجود در سنگر مبارزه با این ویروس مجاهدت کردند.

نماینده مردم دلیجان همچنین ابراز امیدواری کرد که با اقدامات مناسب وزارت بهداشت و با همکاری ملت ایران بر ویروس کرونا غلبه خواهند کرد.

نظر شما