شناسهٔ خبر: 160655 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بررسی نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری امتحانات در مجلس

عباسی 2 عضو کمیسیون آموزش از برگزاری جلسه این کمیسیون برای بررسی نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و همچنین زمان و شیوه برگزاری امتحانات دانشآموزان، خبر داد.

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در هفته جاری خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس در روزهای (۱۹ و ۲۰ فروردین) جلسه علنی دارد و نمایندگان در جلسات حضور می‌یابند، جلسه کمیسیون نیز با هماهنگی با وزرای علوم و آموزش و پرورش در یکی از روزهای سه‌شنبه و یا چهارشنبه برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در این جلسه نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بررسی می‌شود، اظهار داشت: قرار است وزرای علوم و آموزش و پرورش گزارشی از وضعیت آموزش مجازی، تصمیم‌گیری درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی و همچنین زمان و نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان، گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

عباسی تصریح کرد: در ادامه جلسه قرار است تا لوایح و طرح‌های اعاده شده از سوی شورای نگهبان به کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی و تعیین تکلیف شود.

نظر شما