شناسهٔ خبر: 160653 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس بصورت الکترونیکی، نقاط ضعف و قوت این طرح را روشن می‌کند

ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس گفت: در صورت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس بصورت الکترونیکی نقاط ضعف و قوت این طرح مشخص می‌شود.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی در خصوص پیشنهاد برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بصورت الکترونیکی، اظهار داشت: معتقدم در صورت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم بصورت الکترونیکی، تجربه خوبی به دست می‌آید.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت الکترونیکی برگزار شدن انتخابات مجلس، بیان کرد: با توجه به محدود بودن حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات آن‌ها به مرحله دوم رفته، اگر مرحله دوم انتخابات مجلس بصورت الکترونیکی برگزار شود، تجارب خوبی به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه اکنون نقطه مناسبی است تا برگزاری انتخابات الکترونیکی را در انتخابات مجلس نیز تجربه کنیم، افزود: اکنون مرحله مناسبی است تا بصورت آزمایشی هم که شده، انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی را تجربه کنیم.

ابوترابی گفت: در صورت الکترونیکی برگزار شدن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌توانیم روند ایرادات، نقاط ضعف و قوت این طرح را ببینیم.

لازم به ذکر است، مقرر شده بود که مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۹ فروردین ماه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در تاریخ ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

نظر شما